Všeobecné obchodné podmienky poskytovania služieb, licenčnej dohody a uzatváranie zmlúv cez stránku sportujslegendou.sk

1. Všeobecné ustanovenia

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán, zmluvy o poskytovaní služby uzatvorenej prostredníctvom stránky www.sportujslegendou.sk (ďalej len „webová stránka“), a sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o poskytnutí služby uzatvorenej medzi klientom a poskytovateľom prostriedkami diaľkovej komunikácie (ďalej len „VOP“). Tieto obchodné podmienky tiež upravujú právne vzťahy záujemcu o poskytnutie služby a poskytovateľa, ktoré vzniknú odoslaním objednávky zo strany záujemcu.

1.2 Poskytovateľom služby je obchodná spoločnosť NEHNUTEĽNOSTI, s.r.o., so sídlom: 831 01 Bratislava, Lopúchova 1, IČO: 35 831 693 (ďalej len „Poskytovateľ“).

1.3 Tento zmluvný vzťah sa riadi ustanoveniami Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, Zák.č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v prípade, ak k uzatvoreniu zmluvy dochádza s podnikateľským subjektom pre zabezpečenie jeho činnosti.

1.4 Práva spotrebiteľa, povinnosti Poskytovateľa, ktorí uzatvorili zmluvu na diaľku upravuje aj Zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Ďalej Zákon na ochranu spotrebiteľa pri predaji na diaľku).

2. Služby

2.1 Služby poskytované prostredníctvom webovej stránky sú predovšetkým služby spojené s osobnou účasťou fyzickej osoby, ktorá je na webovej stránke označená ako „športová legenda“ pričom presný popis služby, najmä jej obsah, množstvo obsahu, časti jednotlivej služby, lehoty na plnenie a spôsob poskytovania služby je uvedený ku každej službe zvlášť a Klient sa s ním môže oboznámiť na webovej stránke.

3. Uzatvorenie zmluvy o poskytnutí služby a platobné podmienky

3.1 Klient, ktorým je fyzická alebo právnická osoba, vykoná na webovej stránke svoju registráciu a požiada o poskytnutie služby prostredníctvom webovej stránky www.sportujslegendou.sk objedná služby tak, že požadované produkty vyberie z ponuky na webovej stránke.

3.2 K uzatvoreniu zmluvy dochádza:

3.2.1 v prípade, ak cena služby je uvedená na webovej stránke, doručením potvrdenia Poskytovateľa o rezervácii objednanej služby na e-mailovú adresu oznámenú Klientom pri registrácii,

3.2.2 v prípade, ak cena služby nie je uvedená na webovej stránke a je označená ako „na vyžiadanie“ alebo iným podobným označením, k uzatvoreniu zmluvy dochádza akceptovaním cenovej ponuky zo strany Klienta po doručení potvrdenia rezervácie spolu s cenovou ponukou Poskytovateľa.

3.3 Záujemca o službu je pred uzatvorením zmluvy povinný pri registrácii na webovej stránke pravdivo uviesť všetky vyžadované osobné údaje. Záujemca/Klient berie na vedomie, že Poskytovateľ nenesie zodpovednosť, ak sa niektorý údaj poskytnutý záujemcom/Klientom ukáže ako nepravdivý.

3.4 Poskytovateľ akceptuje platbu:

3.4.2 na faktúru so splatnosťou určenou na faktúre (obvykle najneskôr 1 dňa pred termínom poskytnutia služby) a to platbu uskutočnenú bankovým prevodom,

4. Podmienky poskytovania služby

4.1 Poskytovateľ všetky služby poskytuje prostredníctvom fyzických osôb, ktoré sú uvedené na webovej stránke a sú športovými legendami, t.j. verejne známymi osobnosťami z oblasti športu.

4.2 Klient berie na vedomie, že vzhľadom na charakter služby:

4.2.1 sú termíny označené ako voľné cez aplikáciu kalendár na webovej stránke pri výbere služby pre Poskytovateľa nezáväzné a vyžaduje sa následné potvrdenie rezervovaného termínu zo strany Poskytovateľa. V prípade, ak záujemca už vykonal platbu za objednanú službu, a zo strany Poskytovateľa nie je možné potvrdiť túto rezerváciu, bude platba záujemcovi vrátená bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní,

4.2.2 v osobitných prípadoch, najmä v prípade choroby alebo inej nepredvídateľnej prekážky, nie je možné garantovať účasť legendy na vybranej aktivite a to aj v prípade, ak už bol daný termín zo strany Poskytovateľa akceptovaný v potvrdení rezervácie. Pre tento prípad má Poskytovateľ právo kedykoľvek od zmluvy odstúpiť a to bez nároku Klienta na náhradu škody alebo akékoľvek iné plnenie. Klient má v tomto prípade právo na vrátenie zaplatenej ceny za službu v plnej výške.

4.3 Predmetom poskytovania sú služby súvisiace s činnosťami v rámci voľného času, v rámci ktorých sa Poskytovateľ zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote.

5. Povinnosti Poskytovateľa a lehota na poskytnutie služby

5.1 Poskytovateľ je povinný:

5.1.1 dodržať cenu, ktorá bola platná a zverejnená na webovej stránke v čase odoslania objednávky Klientom, ak došlo k akceptácii objednávky,

5.1.2 poskytnúť službu riadne a včas, ustanovenie bodu 3.2 týmto nie je dotknuté,

5.1 Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť Klientovi služby v lehotách označených v rezervácii služby prostredníctvom aplikácie na webovej stránke alebo v lehotách potvrdených Poskytovateľom v potvrdení rezervácie služby.

6. Odstúpenie od zmluvy a storno podmienky

6.1 Vzhľadom na charakter služieb opísaný v bode 4 týchto VOP, Klient nie je oprávnený od zmluvy odstúpiť s povinnosťou Poskytovateľa vrátiť Klientovi všetky platby a to v súlade so znením § 7 ods. 6 písm. k) Zákona na ochranu spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

6.2 Klient je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj bez udania dôvodu a to zaslaním e-mailu o odstúpení na e-mailovú adresu: dhrbaty@yahoo.com

6.3 V prípade doručenia odstúpenia:

6.3.1 v lehote 30 dní alebo viac dní pred dojednaným dátumom začatia poskytovania služby, je Poskytovateľ povinný vrátiť Klientovi obdržané platby za službu v plnej výške,

6.3.2 v lehote kratšej ako 30 dní a dlhšej ako 7 dní pred dojednaným dátumom začatia poskytovania služby, je Poskytovateľ povinný vrátiť Klientovi obdržané platby za službu vo výške 50%. Zostávajúca platba za služby sa považuje za storno poplatok na kompenzáciu straty Poskytovateľa.

6.3.3 v lehote kratšej ako 7 dní pred dojednaným dátumom začatia poskytovania služby, nie je Poskytovateľ povinný vrátiť Klientovi obdržané platby za službu. Platba za služby sa považuje za storno poplatok na kompenzáciu straty Poskytovateľa.

6.4 Poskytovateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť:

6.4.1 bez uvedenia dôvodu a to najmä, nie však výlučne napríklad z nepredvídateľných dôvodov na strane osoby, prostredníctvom ktorej službu poskytuje. V prípade tohto odstúpenia od zmluvy zo strany Poskytovateľa, je Poskytovateľ povinný vrátiť Klientovi všetky platby za služby,

6.4.2 ak je Klient v omeškaní so zaplatením ceny za službu riadne a včas. V prípade porušenia povinnosti Klienta zaplatiť za objednanú službu cenu riadne a včas je Klient povinný zaplatiť Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške dojednanej ceny služby a to za splnenia podmienky, že služba nebude poskytnutá z dôvodu odstúpenia od zmluvy zo strany Poskytovateľa,

6.4.3 ak je dôvodné podozrenie, že ide o snahu kupujúceho zavádzať predávajúceho uvedením falošných, klamlivých alebo nesprávnych údajov,

6.4.4 v prípade, ak na podujatí alebo počas poskytovania služby zo strany Poskytovateľa dôjde k slovným alebo alebo akýmkoľvek iným útokom na osobu prostredníctvom ktorej Poskytovateľ službu poskytuje, najmä, nie však výlučne na osobu uvedenú ako „športová legenda“ (vrátane neúctivého správania k tejto osobe) alebo ak je ohrozená bezpečnosť tejto osoby, pričom nie je rozhodujúce, či sa uvedeného konania dopustí priamo Klient alebo osoba, ktorá sa na službe zúčastňuje. Klient je povinný správať sa voči športovej legende tak, aby nedošlo k ohrozeniu jej bezpečnosti alebo akýmkoľvek iným útokom (vrátane neúctivého správania) voči tejto osobe. Klient je povinný zabezpečiť, aby túto povinnosť dodržiavali aj všetky osoby, ktoré sa na službe zúčastňujú. V prípade porušenia týchto povinností je Klient povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške ceny za poskytnutú službu.

6.5 V prípade, ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy, na základe ktorého vyplýva povinnosť vrátiť Klientovi platbu za službu alebo jej časť, Poskytovateľ vráti Klientovi už zaplatenú cenu za Službu najneskôr do piatich pracovných dní.

6.6 O obdržaní odstúpenia od zmluvy zo strany Klienta vydá Poskytovateľ Klientovi potvrdenie a to písomne na jeho adresu alebo e-mailovú adresu.

6.7 Splatnosť zmluvných pokút podľa týchto VOP je 5 dní odo dňa výzvy Poskytovateľa na úhradu.

6.8 Odstúpením od zmluvy a zmluva zrušuje okamihom, keď prejav vôle odstúpiť dôjde druhej strane.

7. Reklamácie a sťažnosti

7.1 Klient môže reklamovať poskytnutú službu písomne na e-mailovú adresu dhrbaty@yahoo.com

7.2 Poskytovateľ Klientovi o podanej reklamácii a/alebo sťažnosti na poskytnuté služby vystaví bezodkladne písomné potvrdenie, ktoré bude odoslané na adresu Klienta alebo na e-mailovú adresu Klienta oznámenú pri registrácii.

7.3 Pri uplatnení reklamácie Klient uvedie svoje identifikačné a kontaktné údaje (adresu bydliska, pobytu, príp. sídla, telefónne číslo, e-mail), presne označí a popíše vadu služby a spôsob, akým sa vada prejavovala, ako aj časové vymedzenie, kedy podľa Klienta došlo k obmedzeniu kvality poskytnutej služby. Ďalej uvedie, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady si uplatňuje a akým spôsobom žiada prevzatie vybavenej reklamácie (osobné prevzatie, zaslanie poštou), prípadne ďalšie potrebné údaje. V prípade reklamácie správnosti vyúčtovania za poskytnutú Službu musí Klient uviesť aj účtovné obdobie, ktorého sa reklamácia týka.

7.4 Poskytovateľ prešetrí uplatnenú reklamáciu bez zbytočného odkladu po jej uplatnení a rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa jej uplatnenia.

7.5 Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie uvedenej v bode 3 tohto článku má Klient právo od zmluvy odstúpiť alebo právo na výmenu služby za inú.

7.6 O vybavení reklamácie vydá Poskytovateľ Klientovi výstupný protokol, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ktorý je potvrdením o vybavení reklamácie. Spolu s odovzdaním výstupného protokolu predávajúci splní aj svoju povinnosť, ktorá mu z reklamácie vyplýva.

7.7 O vybavení reklamácie informuje Poskytovateľ Klienta zaslaním e-mailovej správy spolu s výstupným a príp. aj prijímacím protokolom na e-mailovú adresu Klienta, v prípade, ak Klient požiadal o zaslanie informácie o vybavení reklamácie prostredníctvom e-mailu. Ak Klient požiada o zaslanie informácie poštou, Poskytovateľ zašle výstupný a príp. aj prijímací protokol na kontaktnú adresu Klienta uvedenú v reklamácii.

7.8 Poskytovateľ je povinný viesť evidenciu o reklamáciách a predložiť ju na požiadanie orgánu dozoru k nazretiu. Evidencia o reklamácii musí obsahovať údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie a poradové číslo dokladu o uplatnení reklamácie.

7.9 Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Poskytovateľa služieb vo veciach ochrany spotrebiteľa v zmysle platnej právnej úpravy vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia - Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie, adresa: poštový priečinok 29, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27 a jej podriadené miestne príslušné Inšpektoráty.

7.10 Ak sa na poskytovanej službe vyskytne vada, ktorú možno odstrániť, má Klient právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Poskytovateľ je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Poskytovateľ.

7.11 Klient má právo odstúpiť od uzavretej zmluvy:

7.11.1 ak ponúkaná služba vykazuje vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa služba mohla riadne využívať ako služba bez vady,

7.11.2 ide síce o odstrániteľné vady, avšak Klient nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady službu riadne využívať; za opätovné vyskytnutie sa vady sa považuje stav, ak sa rovnaká vada vyskytne tretíkrát po jej najmenej dvoch predchádzajúcich odstráneniach,

7.11.3 ide síce o odstrániteľné vady, avšak Klient nemôže pre väčší počet vád službu riadne využívať; za väčší počet vád sa považujú súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, ktoré bránia riadnemu využívaniu služby,

7.11.4 Poskytovateľ nevybaví reklamáciu v 30-dňovej lehote (v tomto prípade sa má za to, že ide o neodstrániteľnú vadu).

7.12 Ak sa na ponúkanej službe objavia iné neodstrániteľné vady, má Klient právo na primeranú zľavu z ceny služby.

7.13 Pri vybavovaní reklamácie poskytnutím zľavy z účtovanej (fakturovanej) ceny sa prihliadne na charakter vady, dobu jej trvania a možnosť ďalšieho využívania služby. O výške poskytovanej zľavy rozhoduje Poskytovateľ.

7.14 Poskytovateľ vybaví reklamáciu a ukončí reklamačné konanie jedným z nasledovných spôsobov:

7.14.1 odstránením vady poskytovanej služby,

7.14.2 výmenou služby za inú po predchádzajúcej dohode s Klientom,

7.14.3 vrátením ceny zaplatenej za poskytovanú službu (pri odstúpení od zmluvy)

7.14.4 vyplatením primeranej zľavy z ceny poskytovanej služby,

7.14.5 odôvodneným zamietnutím reklamácie.

7.15 V prípade uznania reklamácie týkajúcej sa správnosti vyúčtovanej sumy, Poskytovateľ zúčtuje oprávnene reklamovanú cenu za službu v najbližšom zúčtovacom období, prípadne obdobiach až do vrátenia celej oprávnene reklamovanej ceny, prípadne dohodne s kupujúcim Klientom predĺženie predplateného obdobia poskytovania Služby. Pokiaľ bola cena účtovaná (fakturovaná) za jednorazovo poskytnutú službu, suma vo výške oprávnene reklamovanej ceny sa kupujúcemu Klientovi vráti.

8. Ochrana osobných údajov

8.1 Ochrana osobných údajov je upravená v samostatnom dokumente tu: Ochrana osobných údajov

9. Záverečné ustanovenia

9.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzavretej medzi Poskytovateľom a Klientom, a sú pre obe strany záväzné. Právne vzťahy založené zmluvou o poskytnutí služby sa budú riadiť ustanoveniami zmluvy, ustanoveniami týchto všeobecných obchodných podmienok a príslušnými právnymi predpismi. Ustanovenia zmluvy osobitne dohodnuté majú prednosť pred ustanoveniami týchto všeobecných obchodných podmienok a dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.

9.2 Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu Poskytovateľa.

9.3 Pre práva a povinnosti záujemcu/Klienta a Poskytovateľa platia obchodné podmienky platné v čase vzniku právneho úkonu.

9.4 Záujemca/Klient a Poskytovateľ sa dohodli, že písomná komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná elektronicky vo forme e-mailových správ.

9.5 Záujemca/Klient zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.